[ Lagi gambar ] Perbuatan provokasi Penyokong Harimau Malaya Piala Suzuki 2014


Keputusan Separuh Akhir Pertama

Penyokong kelas bawahan atau low minded ini telah pun dilabelkan oleh ramai pihak, Menang kalah adat bertanding dan seharusnya para penyokong menyuntik semangat 'Fair Play' semasa menyaksikan apa jua jenis pertandingan yang melibat negara negara serantau. 

Berikutan insiden ini berlaku semasa tamat perlawanan di antara Malaysia menentang Vietnam malam tadi setelah Harimau Malaya tumpas 1-2 dengan Vietnam. Lihat gambar di bawah untuk lihat di mana persepsi anda terhadap insiden ini. Nasihat saya, walaupun setelah siasatan dilakukan, mungkin provokasi ini dilakukan dahulu oleh penyokong Vietnam barangkali, seharusnya penyokong Harimau Malaya perlu lebih professional dalam menghadapi situasi ini. Di harapkan pihak Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) dan Polis Diraja Malaysia menyiasat dan menangani masalah ini sebaik mungkin.




















Vietnam akan melayani kunjungan pasukan negara Malaysia di My Dihn Stadium,Hanoi, Vietnam pada 11 Disember ini untuk separuh akhir kedua di tempat mereka. Apakah pula situasi di Vietnam barangkali? Diharapkan semangat serumpun dalam golongan kecil ini dapat diselesaikan. Go Go Malaysia!

2 komentar:

  1. Sebab nila setitik rosak susu sebelanga..moga urusan team malaysia kesana dipermudahkan. Aamin.

    Salam perkenalan

    BalasHapus
    Balasan
    1. Mereka perlu hormat, janganlah sebabkan segelinir nama baik malaysia terpalit..hehe

      salam perkenalan juga Nor Marshalila

      Hapus

Komen dan maklum balas anda dialu alukan.

 

Label

Copyright © 2014. WarkahTerkini - All Rights Reserved
Template Created by Templateure
Proudly powered by Blogger